Dieedi 3. päev



3. päev
( M: 56,9 R: 92,9)

Hommikusöök

1 keedumuna
75g kanasülti
1 viil kurki
praetud 3 šampinjoni
2 viilu praetud suvikõrvitsat
1tl kodujuustu
5g paprikat

Olen kuulnud,et kolmas päev pidi olema kõige raskem. No meil on küll mõlemil täna väga hea olla. Peeglist on juba tulemused näha, söök tundub maitsvam ja energit on rohkem. Söögiga on muidugi see lugu,et harjutamine teeb meistriks. Tänaseks on tekkinud parem kombineerimise oskus. Kasutan päris mitut põhilist toiduainet (vastavalt siis igast asjast 1/3 või 1/2). Minul on tunne, et sedasi on see söök mulle vastuvõetavam. Roheline salat ei taha ikka veel eriti alla minna, eks proovin homme jälle. Hea meel on muidugi selle üle,et mina olen tänase homikuse seisuga (ehk siis 48h jooksul) kaotanud 1,7 kg ja abikaasa koguni 3,1kg. Kadedaks teeb küll,et minul nii kiiresti ei lähe....aga no mul vähem kilosi kaotada ka ;)

Lõuna:
50g grillitult kanamaksa (fooliumil)
15g kodujuustu
50g suitsuahvenat
1 minitomat
20g brokkolit
10g ube
grillitult paar suvikõrvitsa viilu, seeni.

kalast ja kodujuustust tegin salati. Vardas grillisin kõik toore.

Oode:
kuna magus oli mõtteis nii öösel kui päeval :) siis läksime linna ja tõime proteiinidieedi magusaid ampse. Selline firma nagu Edmond kliinik müüb neid. Mina ostsin Vahtrasiirupiga pudru ja mingid õuna-jogurti šokolaadid . Oote asemel sõime mõlemad ühe õuna-jogurti šokolaadi. Nii magus oli,et igasugune söögiisu oli kuni järgmise söömiseni kadunud.


Õhtu:
75g kuivatatud lesta
1/2 klaasi keefiri
kurki, sibulat






Kommentaare ei ole

Postita kommentaar